דיאדיק מודיעה על רישיון מחקר לא בלעדי עם WuXi Biologics

Loading...
Loading...

ג'ופיטר, פלורידה, 30 במרץ 2020, (ACCESSWIRE):

Dyadic International, Inc. , חברת ביו טכנולוגיה גלובלית שמתמקדת בהמשך השיפור והיישום של פלטפורמת ביטוי הגנים C1 הקניינית שלה כדי להאיץ את הפיתוח, להוריד את עלויות הייצור ולשפר את הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים ומוצרים ביולוגיים אחרים, בקני מידה מסחריים גמישים, הודיעה היום על התקשרותה בשיתוף פעולה לא בלעדי במחקר עם WuXi Biologics, חברה גלובלית מובילה של פלטפורמות טכנולוגיות ביולוגיה עם גישה פתוחה וארגון פיתוח וייצור לפי חוזים (CDMO).

לפי תנאי הסכם רישיון המחקר, דיאדיק תיתן ל-WuXi Biologics גישה מוגבלת לפלטפורמת ביטוי הגנים C1 הקניינית והרשומה כפטנט שלה ותאפשר ל-WuXi Biologics להעריך את טכנולוגיית ה-1C במתקן cGMP ולבצע ניסויים מסוימים בשורות התאים של 1C לכל מטרה פנימית לא מסחרית אחרת. WuXi Biologics, אחת מעשרת ה-CDMOs המובילים בעולם, המספקת שירותי פיתוח וייצור לחברות פארמה וביוטק בכל העולם, תשקיע את המשאבים שלה כדי להעריך את פלטפורמת ה-1C עבור הלקוחות שלה ברחבי העולם.

"אנחנו נרגשים להודיע על ההסכם הזה עם אחד מה-CDMOs הכי יוקרתיים בעולם. כפי שמדגיש המצב בעניין תרופה וחיסון לנגיף הקורונה הנוכחי, נראה שיש ביקוש גדל בשוק למציאת פלטפורמת טכנולוגיות ביטוי גנים יותר מהירה ויעילה כדי לפתח ולייצר תרופות וחיסונים. אנחנו מאמינים שטכנולוגיית 1C שלנו עשויה להיות מתאימה באופן האידיאלי כדי למלא את הפער הזה עבור סוגים רבים של חיסונים ותרופות ביולוגיים ואנחנו ממשיכים לראות עניין, גם ממשתפי הפעולה שהודענו עליהם בעבר וגם מחברות ביו-פארמה אחרות וגופים ממשלתיים", אמר מתיו ג'ונס, המנהל הכללי של דיאדיק, פיתוח עיסקי ומתן רישיונות.

"אנחנו מאמינים שההודעה של היום מדגישה יותר את ההזדמנויות המגוונות והמתפתחות של דיאדיק לנצל את פלטפורמת טכנולוגיית 1C שלה כדי להתחיל לעזור לטפל בבעיות של עלות הסחורה שקשורות לפיתוח וייצור של חיסונים ותרופות וגם לעזור להתגבר על אתגרים בביטוי גנים שנידחו או נעצרו במו"פ. להסכם עם WuXi Biologics יש פוטנציאל להרחיב עוד את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהוות עוד זרז צמיחה פוטנציאלי", אמר מרק אמלפרב, מנהל העסקים הראשי של דיאדיק.

"בעשר השנים האחרונות, התסיסה המיקרובית הגיעה לרמה גבוהה יותר של תחכום, עם אימוץ רחב יותר בתעשיית הביו פארמה ואנחנו נרגשים להרחיב את פלטפורמות הטכנולוגיות שלנו לתחום המבטיח הזה, תוך ניצול הידע הנרחב שלנו בגילוי, פיתוח וייצור ביולוגיים", אמר ד"ר כריס צ'ן, מנכ"ל WuXi Biologics. "חיפשנו את הזמן המתאים לעבוד עם דיאדיק בתקווה להאיץ עוד את האימוץ והשימוש של פלטפורמת ביטוי הגנים C1 שלה המוכחת בענף. לאור ההחלטה שלנו להרחיב את היצע שירותי פלטפורמות הטכנולוגיה וה-CDMO שלנו ולכלול תסיסה מיקרובית, יחד עם השיפורים המשמעותיים שדיאדיק עשתה וממשיכה לעשות בפלטפורמת הטכנולוגיות 1C שלה, נראה שעכשיו זה הזמן המתאים להעריך את 1C ב-WuXi Biologics שם היא אולי תתאים יותר להאצת הפיתוח, הורדת העלות ושיפור הביצועים של כמה חיסונים ותרופות ביולוגיים עבור הלקוחות שלנו".

אודות Dyadic International, Inc.

Dyadic International, Inc. היא חברת ביוטק גלובלית שמפתחת את מה שהיא מאמינה תהיה פלטפורמת ביטוי גנים ביו פרמצבטית משמעותית בפוטנציה המבוססת על הפטרייה Myceliophthora thermophila, שנקראת 1C. למיקרו אורגניזם 1C, שמאפשר את הפיתוח והייצור בקנה מידה גדול של חלבונים זולים, יש פוטנציאל להיות מפותח עוד למערכת ביטוי בטוחה ויעילה שעשויה להאיץ את הפיתוח, להוריד את עלויות הייצור ולשפר את הביצועים של חיסונים ותרופות ביולוגיים בסדרי גודל מסחריים גמישים. דיאדיק משתמשת בטכנולוגיית 1C ובטכנולוגיות אחרות כדי לבצע מחקר, פיתוח ופעילות מסחרית לפיתוח וייצור של חיסונים ותרופות לבני אדם ולבעלי חיים (כגון חלקיקים דמויי נגיפים (VLPs) ונוגדנים), נוגדנים חד-שבטיים, רסיסי נוגדנים Fab, חלבונים Fc-Fusion, תרופות ביולוגיות דומות ו/או טובות יותר וחלבונים מרפאים אחרים. בנוסף, ויותר לאחרונה, דיאדיק גם מתחילה לחקור את השימוש בטכנולוגיית 1C שלה וטכנולוגיות אחרות כדי לבצע מחקר, פיתוח ופעילות מסחרית לפיתוח וייצור של וקטורים נגיפיים שקשורים לאדנו (AAV) ושל מטבוליטים מסוימים. דיאדיק מחפשת שיתופי פעולה במחקר ופיתוח, הסדרי רישוי והזדמנויות מסחריות אחרות עם השותפים ומשתפי הפעולה שלה כדי למנף את הערך והתועלת של הטכנולוגיות האלה בפיתוח וייצור של תרופות ביולוגיות. במיוחד, עם גידול האוכלוסייה המזדקנת במדינות מפותחות ולא מפותחות, דיאדיק מאמינה שטכנולוגיית 1C עשויה לעזור להביא תרופות ביולוגיות לשוק מהר יותר, בכמויות גדולות יותר בעלות נמוכה יותר ועם תכונות חדשות למפתחי ויצרני תרופות, ומתוך תקווה שישפרו את הגישה והעלות לחולים ולמערכת הבריאות, אבל הכי חשוב יצילו חיים.

בקרו בבקשה באתר של דיאדיק בכתובת http://www.dyadic.com למידע נוסף, כולל פרטים על התוכניות של דיאדיק לעסקי הביו פארמה שלה.

Safe Harbor Regarding Forward-Looking Statements

This press release contains forward-looking statements within the meaning of Section 27A of the Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934, including those regarding Dyadic International's expectations, intentions, strategies and beliefs pertaining to future events or future financial performance. Actual events or results may differ materially from those in the forward-looking statements as a result of various important factors, including those described in the Company's most recent filings with the SEC. Dyadic assumes no obligation to update publicly any such forward-looking statements, whether as a result of new information, future events or otherwise. For a more complete description of the risks that could cause our actual results to differ from our current expectations, please see the section entitled "Risk Factors" in Dyadic's annual reports on Form 10-K and quarterly reports on Form 10-Q filed with the SEC, as such factors may be updated from time to time in Dyadic's periodic filings with the SEC, which are accessible on the SEC's website at http://www.dyadic.com

אנשי קשר:

WuXi Biologics

Media Contact
Kevin Huang PhD
Phone: +86 (510) 85353705
Email: Kevin_Huang@wuxibiologics.com

Loading...
Loading...

Ireland Business
Angus Turner
Phone: +44 (0) 7407 733336
Email: Angus_Turner@wuxiapptec.com

Dyadic International, Inc.
Dyadic International, Inc.
Ping Rawson CFO
Phone: +1 (561) 743-8333
Email: prawson@dyadic.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769



View source version on accesswire.com:

https://www.accesswire.com/583088/----WuXi-Biologics

Loading...
Loading...
Market News and Data brought to you by Benzinga APIs
Posted In: BiotechNewsPress Releases
Benzinga simplifies the market for smarter investing

Trade confidently with insights and alerts from analyst ratings, free reports and breaking news that affects the stocks you care about.

Join Now: Free!

Loading...